SVAR PÅ TAL

Ida om I'M TO TIRED TO TAKE YOU TO HEAVEN:
Men vadå tjockis?! Lev livet förihelvete och sluta tänk på vad du stoppar i dig hela tiden. Man blir ju inte fet bara för man ska göra ett bakprov i skolan.Hur tänker du egentligen..?

No. 1: Du har väl inte en aning om mina matvanor och hur jag tänker angående onyttigheter? Jag tänker inte alls på vad jag stoppar i mig utan smäller i mig vad vill, när jag vill - end of discussion.

No. 2: Jag syftade inte alls på att man bli tjock av ett bakprov. Utan sa det mer eftersom jag satt och dreglade över en massa bakverk istället för att göra de saker som jag skulle, det hade ingenting med min kroppsbyggnad att göra.

Kommentarer
Postat av: LINAAAA

Människor <3

2011-05-05 @ 22:54:35
URL: http://rrep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0