CONFESSIONS XI

... Jag älskar brittisk accent, -stop fockin' cryin boys, we're supposed to be a rock n' roll band. - Nowhere man. Finfint.

... Jag älskar nyhetsmorgon, äter alltid frukost framför det på söndagar och på vardagar har jag på det i bakgrunden när jag sminkar mig .

... Ifall jag varit mörkhyad skulle jag endast gå runt i ljusrosa kläder, älskar kombinationen!

... Jag använder i stort sett aldrig foundation på helger och lov, det finns ingen ork till sådant helt enkelt.

... Jag älskar att gå runt i gympaskor, synd att det är så jävla fult annars hade jag kunnat bo i mina.

... För ett tag sedan var jag riktigt folkskygg, hatade platser med många människor och när för mig okända människor tittade på mig, kom dock över det ganska lätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0