CONFESSIONS X

... Jag har en bula på min högra sida av pannan, och har haft den sedan jag var typ 5 år. Fick den utav en kubbpinne i huvudet...

... Jag har en pigmentfläck på ryggen mellan skulderbladen, det är som en vit prick som jag haft i säkert sex år nu.

... När jag bli gammal ska jag bara sitta och äta, haha! Då spelar det ingen roll om man blir tjock eller inte utan då kan man bara njuta av massa god mat.

... När jag köper nya kläder låter jag alltid prislappen sitta kvar ända tills jag använder plagget.

... Jag kan aldrig bestämma mig om jag ska använda flytande- eller pulverfoundation, så jag kör typ varannan dag.

... Jag har väldigt svårt för pedagogiska människor, klarar helt enkelt inte av när folk pratar till en som om man är efterbliven...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0