3 SEPTEMBER

Denna dagen har bara flugit iväg, även att det var imorse som jag verkligen tänkte vända mig om, blunda och sova några timmar till när alarmet ringde. Efter skolan gick jag, matilda, elin och emma hem till evelina för att ge henne sin födelsedagspresent såhär nästan en månad efter... Hon fick iallafall presentkort på primetime så hon kan gå och pierca naveln om hon vågar :D
Jag är förövrigt lite avundsjuk på flickebarnet också för inatt åker hon nämligen till mallorca.

De senaste timmarna har jag och min far ägnat åt att sätta ihop min spegelbyrå. Vi var så jävla tröga i början och inget blev som det skulle, men när vi väl kom igång gick det ganska snabbt, och asfin blev den. Nu ska jag gå och lägga mig tidigt så jag är utvilad imorgon, äntligen får jag sova hur länge jag vill liksom. Kommer säkert vakna vid sju eller något som vanligt bara för det. Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Jennifer

varifrån är byrån? :)

gillar din blogg väldigt mycket!

kram :)

2010-09-07 @ 14:55:07
Postat av: eluttt

sv: svarar här eftersom du inte har någon länk?

den är iallafall från ikea, haha.

och tack ! :D

2010-09-07 @ 18:30:32
URL: http://elinbengtssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0