19:18

Lyssnar igenom Håkans två nya låtar, Saknade te Havs hade jag redan hört en gång och då var jag faktiskt lite besviken, men när man väl lyssnat igenom dem några gånger så kommer man på -  hallå, det är Håkan Hellström, det kan inte vara annat än bra liksom. Ni hittar dem här om ni inte hört dem förut.

Från början var det också tänkt att jag och elin skulle dragit ner till Göteborg och scandinavium, men eftersom vi är ganska sega av oss så är det slutsålt... Än så länge finns det dock kvar i Stockholm samt Lund, men ultimatumet är ju en göteborgare i Göteborg alltså.

Nu blir det som vanligt Halv åtta hos mig, idol och första timmen av Debatten. En kväll med tv4 helt enkelt, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0