Utkast: Sept. 1, 2010

Enligt almanackan är det numera höst, dvs. tjocka tröjor, värmeljus, mörka eftermiddagar, filmtittande, kaffe, varm choklad och chai latte. Ganska bra med andra ord. Sedan är det faktiskt bara 20 dagar tills min födelsedag, jag som hade kommit på massa saker som jag skulle önska mig har glömt bort det mesta.

Skoldagen började med skoljoggen, men jag gick bara. Det är ganska skönt att börja dagen med att gå en sväng, särskilt när det är lite höstväder. Nu åkte farfar precis härifrån, jag har skrivit lite åt honom. Väldigt intressant faktiskt, om hur folk resonerar till potatis. En del menar att eftersom det är kolhydrater ska man avstå, medans andra säger att eftersom man behöver kolhydrater är potatis den bästa källan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0