7 SEPTEMBER

Får väl börja med att erkänna hur avundsjuk jag är på alla som befinner sig i huvudstaden för att se Ozzy idag, sedan att det är Crashdïet som är förband gör ju inte att jag vill vara där mindre. Men jag får väl glädjas över att det bara är två veckor kvar tills min födelsedag istället.

Annars är det en ganska vanlig tisdag, har inga läxor som behöver göras förrens till på fredag. I och med att vi slutar tidigare imorgon på grund av marknaden, lyckades jag bli av med både biologi och fysik. Kanon. Nu ska jag fortsätta lyssna på ozzy's setlist och känna avundsjuka, för att senare avsluta dagen med Halv åtta hos mig och säsongspremiären av Idol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0