18:19

Kusinerna är en timme försenade, inte mig emot dock eftersom det gjorde att jag hann göra hårinpackning. Mycket välbehövligt, mitt hår blir torrt jättelätt nuförtiden. Dessförinnan var jag ute och sprang, med mammas mp3 eftersom jag tror att jag har förstört min ipod. Jag uppdaterade itunes innan och då blev den helt cp. Höll även på att dö för att jag inte väntade tillräckligt länge efter jag hade ätit, mådde illa halva vägen ungefär, det måste vara ett mirakel att jag tog mig igenom hela rundan. Jag frös efteråt också, även att svetten rann i pannan, inte en aning varför.

Nu ska jag försöka laga ipoden, kommer inte klara mig länge utan den alltså, samt läsa lite bloggar och sådant. Därefter väntar tacos, mumma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0