16:46

bara för jag var ute och testade fjärrutlösaren innan.

Måndag. Dagen började med en en och en halv timmes lång film om kemikalier, kändes lite halvt ovärt. Sedan tjugo minuters kemi, lunch, matte, so och engelska. Nu tänkte jag precis skriva att det är en slapp vecka utan läxor men så slog det mig att jag fortfarande har prov imorgon som jag inte övat till överhuvudtaget, bra där. Men förutom det så är det bara en so-uppsats som jag ska hinna med. Fast bara är väl fel ord där egentligen.

Gick in på en blogg som jag läste konstant i höstas/vintras, som jag sedan har tappat helt. Jag insåg iallafall att jag inte alls måste ut och fota, jag vill ut och fota. Det var så sjukt länge sedan jag gjorde det, och hösten är ändå en av de finaste årstiderna. Hinner jag inte idag tar jag det på onsdag. Måste inte, vill.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är söt :$ :D

2010-10-04 @ 17:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0