CONFESSIONS V

... Jag har funderat en väldigt massa på att bli vegetarian, och skulle lätt bli det - om det inte var för julbordet. hallå, mammas köttbullar och julskinka, hur skulle det gå utan det?!

... Jag har blivit helt beroende av modebloggar, men jag själv skulle aldrig kunna gå runt och vara snygg varje dag.

... Jag har aldrig lärt mig att cykla utan händer, mer än i typ två sekunder. Jag har dock inget större behov av att kunna det så jag överlever ändå.

... Jag sover alltid med flätor, för det sliter mindre på håret plus att jag slipper platta det varje dag.

... Jag är en av de få som gillar sjukhuslokaler, tror att det är eftersom allting måste vara så rent överallt. Jag gillar när det är rent.

... Jag märker att jag blir mer och mer lik min mamma, haha tror inte att det bara är för att vi har kommit närmare varandra på senare år utan det är väl som man säger - sådan mor sådan dotter?

... Jag har lite svårt för vatten nattetid, alltså typ floder, åar och sådant. Det blir liksom deckar-känsla på det.

... Jag är riktigt dålig på att ge komplimanger, även att jag vet hur sådant kan göra ens dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0