15 OKTOBER

Jag hade tandläkartid inbokad idag, så nu känns det som att jag har hur mycket grejer som helst i käften. Jag har nämligen fyllt ut mina hörntänder, i och med att jag saknar de tänderna som är bredvid framtänderna så ser det otroligt dumt ut när de är så spetsiga, men nu är det åtgärdat alltså.

Därefter hade  vi utvärdering av praon, och då sa två andra av de som praoat på sjukhuset att de slutade efteråt. Så jag kind of tog för givet att jag också skulle göra det, men jag kan slå vad om att skuldkänslorna kommer komma framåt kvällen... Jag gick iallafall ut och lunchade med Matilda och Jesper på sunrise efter det, gottigott.

Ska även slänga in ett grattis till farfar som blir 90år dagen till ära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0