14 OKTOBER

Kan inte påstå att jag blev så mycket klokare efter gymnasie-infon igår, det blir liksom ännu svårare i och med att det blir ett helt nytt system och allt inte är färdigställt. Jag vill fortfarande alldeles för mycket, jag vill läsa tyska 4,5,6, franska 1,2, fysik, biologi, psykologi, filosofi osv. och slippa kemi, pedagogi och allt tråkigt. Man borde få göra sitt egna program, där allt är som man vill ha det.

Nu sitter jag istället här och försöker tagga spinning med Matilda, förstår inte riktigt varför jag utsätter mig för det, jag som jag sprungit upp och ner i trappor och cyklat fram och tillbaka till sjukhuset två gånger om dagen den senaste tiden. Men sjukhuset har ju diverse rullatorer och rullstolar så det finns ju alltid en nödlösning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0