10 NOVEMBER

Alltså, vet ni vad som precis hände? Jag fick näsblod! Seriöst, jag har typ aldrig haft det, eller jo en gång men jag minns inget av det. Så jag fick iallafall panik och hade inte en aning om vad jag skulle göra, så jag skrek på min syster som, thank god, var hemma. Så ja det löste sig.

I övrigt har det varit en ovanligt bra onsdag. Vädret var helt perfekt, så att det blir kallt i bara nylonstrumpbyxor men man tappar inte öronen. Skolan började med intresseval, förstår inte hur vi ska hinna klart på två veckor då dansuppvisningen är. Sedan hemkunskap där vi gjorde pannacotta, som var mycket godare än jag trodde! och så gjorde vi provet, som jag hoppas gick ganska bra. Därefter matte, där vi bara målar förtillfället, helt okej. På biologin började vi med nervsystemet och sist hade vi fysik.

Det känns som jag är den enda som gillar fysik, men det är askul när man verkligen går in för det och kommer på att atomnumret är samma som antalet protoner som är samma som elektronerna. Haha, töntvarning ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0