Wipe away those tears, don't cry.

lagom tuff mobilbild från en båt påväg till tyskland!
Skoldagen började med intresseval där vi somvanligt inte gjorde speciellt mycket, typ planerade in vad vi ska göra när tyskarna kommer, dvs. om tolv (?!) dagar.
Sen hade vi matte, och vi fick tillbaka proven, det förstörde min dag lite grann, även om det var vg. Men det känns som matte är det ända ämnet jag egentligen kan, och nu kan jag inte ens det längre.
HÄRLIGT!
Därefter bild, vi fick tillbaka allt vi hade gjort i sjuan och åttan. Haha serierna som Elin och jag gjorde i sjuan, man kan inte annat än skratta åt dem!
På biologin hade vi Anneli och tittade på en film om tigrar.
Sist hade vi kemi, eller vi skulle iallafall cykla till en sjö och hämta vatten, Jag och Elin fick åka till Långanäs, och lyckades komma tillbaka tio minuter efter vi hade slutat, helt svettiga också, men det skyller jag på att det var typ tjugo grader ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0