When I think of what I could have had it makes me feel so bad.

En helt vanlig torsdag har varit helt okej.
Även att vi på so:n hade biologiprov, men jag hoppas det gick bra för jag kommer bli ganska besviken på mig själv om jag inte får mvg.
På idrotten hade Elin och jag våran lektion också, och det verkar som det gick bra, det verkade så på Fredrik iallafall.
Nu sitter jag och försöker skriva en bra reflektion av lektionen, inte helt lätt men jag försöker så att jag kan höja mig till ett vg i terminsbetyg.
Min syn på idrott har verkligen förändrats, jag menar för typ ett och ett halv år sedan trodde jag att jag skulle få ig.
Mammi kommer hem snart och då ska vi upp till stan för att spänna min klocka, och lite andra grejjor.
Så nu ska jag fortsätta med utvärderingen här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0