There ain't no doctor that can cure my disease.

Fridayyyy it is!
Ganska välförtjänt med helg faktiskt.
Dock så blir det lite plugg eftersom min idrottsreflektion somsagt inte riktigt blev som jag ville så fick jag tills på måndag att göra om den.
Sedan så ska jag också till Landsbro imorgon, och sova över där, men jag klagar inte för jag slipper iallafall high chaparall, och så skulle vi nog gå en sväng på stan i Vetlanda också.
Till middag idag blev det grillad lax, asgott!
Jag föreslog det för mammi igår och hon ba: jag älskar dig!
Haha.
Nu ska jag nog titta på gårdagens avsnitt av Bella tyra show, bara för att det inte är något värt på tv längre.
Vad har hänt med flashforward liksom?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0