It ain't easy livin' like you wanna, it's so hard to find peace of mind.

Nyss hemkommen från genrepet inför dansuppvisningen, det gick kalasbra förutom att ingenting ville vara som det skulle i början.
Först var Vendela inte där utan hon var och slingade håret, sen lyckas våran skiva gå av på mitten.
Så då skulle jag ringa till mamma så hon kunde bränna en ny, först var det upptaget i 3611 år sen är inte min mamma speciellt duktig på datorer.
Men jag lyckades guida henne till en ny skiva, genom att stå utomhus i linne alldeles för länge, det är ju väldigt bra när man är förskyld!
Aja allt löste sig tillslut och det gick bra.
Nu måste jag borsta tänderna och lägga mig så jag är pigg och frisk imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0