I vetlanda införskaffades en vit blus, de...

I vetlanda införskaffades en vit blus, den fanns bara i min storlek i rosa men rosa har aldrig varit min färg så jag köpte en storlek för liten, men den passade iallafall. Sedan åkte vi hit och vi har ätit och jag, min far samt min syster promenerade ner till affären och jag fick veckorevyn. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, eurovision song contest verkar ju inte så värt när sverige inte är med, jag sa ju att vi borde skickat saade. Just to keep you uppdated!


Kommentarer
Postat av: LINAAAAAA

sv; AHHAHA jaså? :o jag ser då inte så många likheter :o



haha dock skulle vi skickat crucified barbara, dom är fina och duktiga!

2010-05-29 @ 20:49:47
URL: http://rrep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0