You gotta put your faith in a loud guitar

DET GÅR INTE LADDA UPP BILDER NU IGEN,
usch vad tjurig jag blir på blogg.se ibland...

Det har varit en relativt vanlig tisdag, även att min buse elin fyllde år ! :DD
och sen att solen har skinit i stort sett hela dagen, nu börjar man nästan få lite vårkänslor alltså !
efter skolan var det konfa men det gick ganska snabbt det också så det var lugnt.
imorgon är det onsdag, även känt som lille lördag vilket betyder att det snart är helg och helg sitter aldrig fel!

precis nu kom jag på att jag skulle kunna lägga över en mycket fin video från musiken idag, men jag orkar inte så istället får ni en mycket bra låt !

I want you to rock me - Vixen



och glöm inte att rösta på mig!
http://moathemoses.blogg.se/2010/february/finalisterna.html#comment



Kommentarer
Postat av: moaa

Svar; Hej! Och tack så jättemycket för kamera-tipset! :) Det lutar nog mest åt en Canon faktiskt :)



Men somsagt, hjärtligt tack!



Kram!

2010-03-03 @ 18:08:55
URL: http://moathemoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0