We just pushed on together through some tough and cruel days


coolaste bilden jag kunde hitta alltså!
det känns som jag inte har gjort något värt idag samtidigt som det känns som jag har gjort hur mycket som helst.
nej men först var farfar här ett tag, och så har jag varit ute och gått en sväng och det är på ett ungefär det jag har gjort ?
nej jag har faktiskt varit duktig och övat lite till kemiprovet.
sen har jag även fått ett par skor av min mormor, hoho !

nu borde jag egentligen sitta och göra biologi men jag har faktiskt en riktigt bra ursäkt och det är att det stationära datorn håller på och fixar bilder som ska framkallas eller vad man ska säga.

seriösaste inlägget på länge alltså !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0