VÅFFELDAGEN


såhär är det, det är våffeldagen idag, men eftersom min kära fader inte är hemma fick jag göra mina egna våfflor och eftersom jag aldrig har gjort våfflor förut resulterade det i epic fail, hoho, därav bilden från förra året!

iallafall så är det sista praodagen imorgon, vilket känns riktigt skönt.
jag träffade elin och även vincent en stund när jag kommit in till eksjö idag, och elin berättade att hon hade det riktigt bra på almgården vilket gör att jag ångrar mig ännu mer.
varför kunde jag inte bara tagit det också, eller åtminstånde något här i byn ?
jaja, det är såndanahär mistag jag får leva med.

skönhetssömnen väntar!



Kommentarer
Postat av: Susanna

Hm, jag undrar lite hur man kan lyckas med att misslyckas med att göra våfflor? ;)

2010-03-26 @ 23:56:24
URL: http://soulcollector.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0