There ain't no way but the hard way, get used to it!


Det hade varit riktigt skönt om det hade varit torsdag idag så det var fredag och sen helg imorgon, men ikke sa nikke det är bara onsdag.
Denna veckan är den första på riktigt länge som jag upplevt som ganska seg.

iallafall så var vi somsagt på föreläsning idag på morgonen och lyssnade på en som hade suttit i koncentrationsläger, men jag tror faktiskt att jag hade förväntat mig lite förmycket, så jag blev liksom besviken på något sätt, jag trodde jag skulle bli alldelles tagen.
men visst det var intressant och jag har ju tur som har fått höra detta från en som faktiskt vad med om det, jag menar de lär ju snart vara utdöda.
pappa tyckte dock att vi skulle köpa boken han har skrivit "jag överlevde" så jag får väl se om jag läser den också och får mer förståelse eller nått.

sist efter biologin hade vi kemiprovet också som har blivit uppskjutet flera veckor och jag få väl säga såhär, det är ett mirakel om jag får vg...
men alltså, om kapitlet handlar om gaser då borde man förfan inte veta hur fotosyntesen går till ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0