Så jag hör att du förklarar krig mot kärleken


härlig bild från nyår när vi åt chokladfondue och tittade på harry potter mitt i natten som jag bjuder på eftersom vi fick tillbaka laptopen i måndags och jag har inga vettigare bilder på den ! :))))

Nu är det fredagsmyyys, hohhh nej men ashärligt med helg om jag ska vara riktigt ärlig !
isvaken och detdära blev inställt och vi slapp spela upp någon scen eftersom vi hade karola, våran svenska lärare på engelskan.
så dagen var ju ganska braig, dock så var det ju skridskorna som var kvar men idrottslektionen gick snabbt så det var inte heller så farligt.

imorgon ska jag till linköping för att fira min kusin som fyllde sexton förra månaden, och det lär bli ett snabbbesök på ikano innan, det var riktigt länge sen jag var där faktiskt !
sen på kvällen blir det nog så att jag, elin, eve?, och några andra glada människor som vill vara med har lite pratajjjjjigt på obestämmt ställe och så ska elin även få sin födelsedagspresent ! :DD

nej nu ska jag antingen titta på andra avenyn från i onsdags, eller boka hotell med vati und systeryster och sen får jag se hur kvällen slutar helt enkelt !

sen har ni faktiskt fram tills den tolfte mars på er att rösta !
http://moathemoses.blogg.se/2010/february/finalisterna.html#comment




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0