No I’ll just cherish those sweet moments you made me cry.

ganska kass kvalitè på bilderna, men hallå visar de inte att våren har kommit till träcity ?!
jag var ute på en promenix innan, riktigt härligt faktiskt och lyssnade på håkan, det blir sådär vårigt på något sätt med håkanlåtar !
även att snön inte har smält i skogen, inte okej !
känns som denna dagen bara har sprungit iväg, klockan är snart fyra och vad har jag gjort idag ?!
ändå så gick jag upp halv åtta, tror jag.
nu sitter jag och lyssnar på timo's nya album : The Anatomy of Timo Räisänen, men om jag ska vara riktigt ärlig är jag lite besviken.
Innan gjorde han sådan musik man blev helt pepp av och bara kunde springa runt och vara överglad, men njae det går inte riktigt till de här låtarna !
nu ska jag se till att få något vettigt gjort istället !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0