Lovin' you is a dirty job and i'm the man to do it!


kjol från jc, jag ångrar lite att jag inte köpte den faktiskt samt en tröja som jag också borde köpt.
men jc finns ju faktiskt här i byn så jag kan ju alltid kolla om de finns här.
iallafall så kom jag hem från vetlanda ett par beiga jeanstights och en ny skinnpaj rikare!
och det är ju inte helt fel det heller.

jag har kommit på att jag har tröttnat på min header igen,
jag får ta nya bilder typ imorgon eller nått.
fast sen på kvällen blir det partajjjj, dock så är det inte bestämmt var, hur och vilka, men än så länge är det jag, elin och eve och vi är ju ganska party av oss så det löser sig nog! :DD





Kommentarer
Postat av: eliiin

DET ÄR JU MIN KJOL!!!

2010-03-11 @ 21:42:21
URL: http://elinwiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0