Bought a one way ticket to hell and back


även denna dagen har varit sådär härligt vårig med en massa sol, gemigsommarnutack!
tänk vad härligt med sommarlov och bara kunna vara ute och sola och bada och busa !

idag på morgonen hade vi som vanligt intresseval och där började vi planera vad vi skulle göra när tyskarna kommer, det kommer nog gå ganska fort även att det känns som det är jättelångt kvar tills 31 maj.
men jag känner på mig att det inte alls kommer bli sådär plågsamt som jag har tänkt mig utan vi lär göra det ganska party haha ! :)))
sen på matten fick vi tillbaka våra matteprov, och även om jag inte är jättenöjd så var resultatet helt okej.
algebra är ju trotsallt inte det lättaste.
och så slapp vi ännu en biologilektion för att kolla på när estetprogrammet från tranås sjöng och spelade.

fortsätt rösta !
http://moathemoses.blogg.se/2010/february/finalisterna.html#comment


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0