Ain't it fun when you know that you gonna die young?


Jag började dagen med en timmes pilates, ashärligt var det eftersom jag inte gjort det på år och dar.
sen dushade jag, åt frukost, fixade mig och fotade lite och nu sitter jag här och undrar vart denna dagen kommer ta vägen.
mormor och morfar kommer någongång vid tvåtiden och sen blir det antagligen melodifestivalen ikväll, även att det inte är några värda låtar kvar...
men om jag ska vara riktigt ärlig tror jag att vi skulle ha störst chans att vinna om vi skickade erik saade ?

nej nu funderar jag på att tvinga min kära fader att hämta in LP-skivorna från garaget så jag kan kolla igenom om det finns några värda, hoho :))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0