100324


jag har faktiskt fattat varför alla vill vara 18, det är inte bara krogenrundor och körkort som lockar !
det finns en massa awesome konserter med 18 års gräns !
hej-jag-skulle-inte-tacka-nej-till-att-kunna-gå-på-bland-annat-crazy nights rockfest-och- rock out !
jag som har varit utan livemusik alldeles förlänge nu när det inte blev någonting med rest in sleaze, och då skulle det vara ganska mycket awesome att gå på crazy nights rockfest med bland annat hcss, babylon bombs och crazy lixx.
men nej jag är fast på mina fjorton fyllda år, och får vänta ytterligare tre och ett halvt år (?!) innan jag blir en av dessa lyckliga myndigfyllda människor...
stockholm rock out skulle ju inte heller sitta fel med band som crashdïet, nasty idols, voj, pretty boy floyd, great white och dizzy reed från gnr...
nej jag säger bara att 18 årsgräns borde förbjudas !


Kommentarer
Postat av: maja

Hejsan! Söt blogg :)

Följa varandra via bloglovin?



Kraam.

2010-03-25 @ 15:59:37
URL: http://mayha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0