Tror du att jag någonsin blir någonting?

Tror ni inte att bara för jag var duktig och skulle åka och köpa biljett så var det låst ?!
Det lös och man kunde typ höra några, men jag kom inte in, inte okej.
Jag får helt enkelt betala 30 kr mer imorgon istället, (vadå snåla smålänningar?!)
Jag har iallafall tillslut bestämt vad jag ska ha på mig imorgon, innan var jag helt inställd på den vita spetssaken från H&M som jag köpte i Berlin, men detta vädret började jag tveka.
Och nu har jag alltså ändrat mig till en blommig kjol, med vitt linne till och eftersom det lär vara kallt tar jag den tunna skinnpajen till!
Jag lär visa imorgon, antingen innan eller efter!
Efter jag hade duschar smörjde jag in mig med brun utan sol, eftersom jag resonerar såhär: Det är bara skolavslutning en gång om året och då tänker jag för fan ha bara ben även om det så blir minusgrader.
Så nu är jag brun och fin, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0