hey up, hey up I'm talking bout a rising girl.

äntligen lite bilder liksom!
jag har gått runt typ hela veckan och velat fota, men nej jag har en tysk här och kan inte bara, hey can i go out for a while and take some photos?
Nu hann jag iallafall ta några medans hon är vid sjön igen, egentligen vill jag nog också bada för det är jävligt varmt, men njae jag ligger och steker på altanen istället.
Idag har vi fått vara med bästaste 8c1 igen, och det är faktiskt sista dagen hon är här, imorgon åker de nämligen hem till Schneverdingen.
Senare kommer Lisa, Inken, Elin & Maira hit till mig & Jule, och vi ska typ äta pannkakor, HAHA.
och ja, jag vet inte typ spela kubb och hoppa studsmatta eller nått,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0