OH, YOU GOTTA HANG TOUGH.

Känns ganska stört att det faktiskt gått mer än en månad av lovet nu, ungefär hälften kvar sedan är det dags för skola igen, känns inte direkt lockande. Iallafall så åkte vi iväg mot Linköping imorse, av någon konstig anledning var det som vanligt jag som fick stå och vänta på min mor & syster. Vi började med ett stopp på ikano där jag införskaffade ett rosa linne, en axelbandslös svart sak & örhängen. Sedan åkte vi till mina kusiner, åt en massa & badade i poolen. Och alla blev tjuriga på mig bara för att jag ville åka hem, men nu är jag hemma, där det dock är förjävla varmt. Det är förfan trettioen grader på mitt rum, det går inte att vistas därinne, så jag tänkte spendera förra natten på balkongen men vaknade vid tre tiden av en jävla massa mygg så jag gick in igen. Får se hur jag gör inatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0