Noone rocks like you, tell me want you want to do!

Då är jag back in träcity! Ganska skönt att vara hemma ändå, mitt hår blev riktigt jävla äckel skabbigt av havsvattnet, så ja att tvätta håret kan vara lite underskattat, haha nejdå. Det blev som sagt ett stopp på ullared på nedvägen, det kännns ju dock ännu tattigare efter tv-serien... men ja jag införskaffade lite nödvändig skit som hårinpackning, smink, osv. Sedan drog vi ner till skrea strand & det var där vi befann oss tills vi åkte hem ungefär. Nu är syster Marina med familj på besök & jag har precis ätit ganska jättemycket mat men ni ska nog se att jag klarar av att smälla i mig chokladpaj med jordgubbar & grädde på det också, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0