Det är lätt att se hur sjuk man en gång var, när såren läker och regnet känns.

Om två dagar är det jag och världens bästa elin som befinner oss i Linköping för att om bara några timmar se underbaraste Lars Winnerbäck. Ni förstår inte själva hur avundsjuka ni är! Turnépremiär, kvällssol enligt SMHI, shorts, och så elin och jag, och Lasse, FANTASTISKT! Känns som det nyss var två månader kvar, men imorgon åker vi upp och dagen därpå står vi där, längst fram! ♥
Annars har jag inte gjort speciellt mycket idag, jag bakade åt mamma så nu luktar det kaka i hela huset och sådant gillar vi. Kollade på näst sista avsnittet av flashforward, och så ska jag kanske klippa min syster lite senare, med all risk för att det kan gå åt helvete, men egentligen det är bara hår, det växer ut igen. Det gjorde även att jag kom på att jag skulle ha bokat klipptid till mig själv också innan mitt eget hår trillar av huvudet. Förhoppningsvis är det inte försent än.

Kommentarer
Postat av: eliiin

SÅ JÄVLA BÄSTTT!

I LOVE U <3



ALLTSÅ NU. OM EXAKT 48 TIMMAR ÄR INSLÄPPET. FATTAR DU HUR COOLT DET ÄR ELLER ?!!???!

2010-07-06 @ 16:55:10
URL: http://elinwiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0