The only one I loved, he was a superstar


såhär ser det verkligen inte ut ute just nu !
snöstorm är inte direkt det jag har längtat efter ...
jag hatar att cykla hem i snö, det är motvänd vilket håll man än cyklar åt ?
och jag såg ingentling ...
men nu är biologiprovet avklarat iallafall, fast jag tror inte det gick lika bra som förra gången då jag hade alla rätt !
men ett vg borde jag få iallafall ?
nej usch jag ska inte förvänta mig bra om jag får dåligt !
nu är det iallafall bara torsdag och fredag kvar sen är det helg och det gillas !
på fredag ska jag, elin, eve, emma, matilda och kanske krisse ut och äta på sunrise och sen titta på film så det blir mys ! :DD
annars har jag inget speciellt inplanerat vilket är väldigt skönt.
dock så ska jag skriva åt farfar en stund på söndag bara, och sen borde jag ju ta tag i att ta nya bilder till en header !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0