Search the world for someone I'll never find someone who ain't... the lying kind!


idag på morgonen sa min kära moder : - " du vet väl att du inte kan cykla idag ?!"
då blev jag liksom vavavavavava varför inte ?!
men det berodde tydligen på att det var en jävla massa snö ute,
hann gjorde jag iallafall.
direkt på morgonen hade vi svenska och vi fick tillbaka våra prov, jag hade mvg även att jag inte hade övat någonting ;oo
men det tackar jag ju inte nej till direkt eftersom svenska inte är mitt starkaste ämne...
sist hade vi idrott och när det var slut så kunde jag inte hitta min väska !
jag blev ju ganska smått jätte rädd eftersom jag hade både mobilen och ipoden där i, sen kände jag ju inte heller för att gå hem i shorts och t-shirt ...
men som tur var så var det bara så att innebandyturneringen som hade varit innan vi hade idrott hade trott att det var en väska någon hade glömt och tagit med sig den till östanå.
men jag fick tillbaka den iallafall.
idag har jag inga läxor att göra och inga prov att öva till vilket är riktigt skönt ska jag säga !
plus att ikväll blir det halv åtta hos mig final och robinson ! (y)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är coolt att du har en egen stil :)

2010-01-28 @ 22:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0