rubrikkkkkkk


hallllllu !
min käre vän elin sa innan att hon satt och spelade sims, 8D
och då kom jag på att det var riktigt länge sen jag spelade det , alltså bestämmde jag mig för att görat !
men det är ju riktigt läskigt hur fort tiden går när man sitter där , haha !
så nu ska jag istället vara godhjärtad och ta hand om min kanin , eftersom det håller på att dö ,
B O K S T A V L I G T   T A L A T !
vetifan vad som är med den, men den har vatt så ett tag ...
tur som fan att jag inte är speciellt fäst vid den , haha !
sen funderar jag på att se en av de harry potter filmer jag inte har sett en , eftersom vi spelade in den när den gick på tv häromdan ! (y)


Kommentarer
Postat av: linaaaaaaa

sv; DOO IT!!!!!!!!

hhaha men okänsliga jävel, " tur att jag inte är speciellt fäst vid den"

2010-01-04 @ 17:35:21
URL: http://rrep.blogg.se/
Postat av: eliin

jag tycker synd om eran kannin :(

2010-01-04 @ 19:21:44
URL: http://elinwiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0