I don't know why you say goodbye I say hello


min lördagskväll bestod av att lyssna på ett kassettband med beatles samt fota, egentligen hade jag tänkt att gå ut och fota med det är 5364676 meter snö överallt ...
därefter blev det lördagsmys med familjen och sen robinson final !
och äckel hasse vann, usch han kunde bara stannat hemma i skellefteå istället !
seriöst vem som helst skulle fått vinna förutom han ...

denna söndagsmorgon gick jag upp klockan åtta, även att jag var hur trött som helst bara för att jag hatar att sova länge !
jag gick iallafall ner och åt frukost samtidigt som jag tittade på förra veckans avsnitt av andra avenyn.
farfar har varit här också och jag har skrívit åt honom, han ska komma tillbaka senare vilket gör att jag inte kommer hinna varken fota syster eller fixa ny header.
men jag fick ett förskott på tvåhundra riksdaler så jag är glad endå.

tjugo minus grader var det imorse också, det finns inga klimatförändringar jag lovar, då hade det varit tjugo plus grader istället...
men kylan gör mig inte speciellt mycket faktiskt, men snön har jag verkligen tröttnat på nu ...
jag har blivit utmanad också så ett sånt inlägg får ni vänta på för jag orkar inte för tillfället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0