Hey, what do you want ? We want rock n' roll !


första skoldagen efter lovet är avklarad !
den började med att vi hade handledning.
efter det hade vi svenska, vi ska tydligen ha prov vecka tre på ord och satsdelar eller nått sånt så vi jobbade i ordkunskaphäftet.
sen hade vi idrott med nya läraren, han verkade faktiskt helt okej och det är ju bra eftersom vi endå måste stå ut med han tills påsklovet.
därefter var det so och vi tittade på rapports årskrönika eftersom vi ska skriva nån uppsats grej om en stor nyhet från förra året, fast man kunde även välja från hela deceniet, jag har faktiskt inte en aning om vad jag ska skriva om och vi har bara en vecka på oss ?
sista timmen var riktigt seg , vi tittade på en mattefilm som var väldigt intressant ...
men nu är det helg igen vilket jag inte tackar nej till dirket !


Kommentarer
Postat av: eliin

VÄNTA

JAG KOPPLAR SNART

VAFAN.

VÄÄNTA

ERKÄNN DET VAR NÅTT MED NÅN

..

2010-01-09 @ 14:47:19
URL: http://elinwiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0