Got your number off the bathroom wall and I decided it was about time I made the call


onsdag är det idag !
och dagen har väl rullat på ganska bra om jag ska vara ärlig.
vi har biologiprov om två veckor, vilket jag måste vara bra på och då måste jag öva alltså får jag sluta med att sätta mig vid datorn typ en timme direkt när jag kommer hem...
plus kemi läxa till nästa vecka, där man ska kunna två sidor, och lämna in en labbrapport, men den skrev jag klart alldelles nyss!
måste vara första gången jag har gjort klart något en vecka innan det ska lämnas in !
men har man nyårslöfte att ta tag i skolan så ska man förfan lyckas.
dock så är jag fortfarande inte klar med so:n, och jag tror faktiskt inte det blir så mycket av det idag heller, så  imorgon blir det sososososososo !
och idag blir det tyska glosor, men det var inte så många så det är lugnissssss.

jag vet att ni gillar när jag skriver intressanta inlägg om vilka läxor jag har framöver ! (y)
förresten kan jag ju meddela att ni kanske slipper min bildbrist snart, för på fredag ska elin och jag nog ta och fota ! :D
dock så lär det ju vara äckligt kallt, men iallafall .
sen är det pulkaåkning också, vi slipper matte ! (y)
A W E S O M E !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0