100106


idag är det .... onsdag ?!
det är inte lätt att hålla reda på dagarna alltså ! ;oo
imorgon är sista dagen på jullovet, om jag ska vara riktigt ärlig skulle jag vilja ha lov ända fram tills skolavslutnigen ...
men det är ju bara fem veckor sen är det sportlov , awesome !
idag orkar jag inte riktigt göra någonting faktiskt, fast jag ska ändå på ********** sen .... :ccc
innan var jag mycket duktig och sydde in min jack daniel's tröja, egentligen borde jag kanske byta till syslöjd om jag vill ha mer än ett g...
men nej jag orkar inte, träslöjd is the shit ! nästan ...
det blev v.ä.n.n.e.r. igår, (Y)
fast nu har jag sett slut på alla jag har , så om någon vänlig person vill köpa sista året till mig så tackar jag ju inte nej !



eyyy !
jag behöver tips på bra låttexter !
så ni kan ju alltid komma med bra förslag ?! :DD


Kommentarer
Postat av: linaaaaaaa

sv; dom skulle kunna ta mig till stoockholm typ den 6 februari&7 augusti... mycke mer värt!

2010-01-06 @ 20:10:44
URL: http://rrep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0