You can hide in the sun 'till you see the light


fridayyy it is again !
awesomeness där alltså, denna veckan har gått riktigt fort faktiskt, känns som veckorna alltid går snabbt nu, vart kommer hela livet ta vägen liksom ?
tur som fan att jag fyller år sent på året och fortfarande har min ungdom i behåll !
skämt åsido så sitter jag här och lyssnar på dio (y)
och det gillas muchoooo !
ikväll blir det fredagsmys med fondue, hihihi tjockis :DDD
annars händer nog inte alls mycket i helgen.
imorgon blir det nog att bänka framför tv:n till melodifestivalen, jag vet att det suger men jag har tvångstankar och måste kolla på det, okiii ?!
crucified barbara ska ju faktiskt vara med iår, hoppas bara att de inte gör en h.e.a.t !



Kommentarer
Postat av: eliiin

ah tjockis ELLERHUR!

inte.

jävla anorexiabarn!!

2010-02-05 @ 19:14:01
URL: http://elinwiiden.blogg.se/
Postat av: eliiin

EAT BRAT,EAT

2010-02-05 @ 19:14:23
URL: http://elinwiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0