You better find yourself a friend, my friend


S-U-N-D-A-Y IT IS !
det är någonting med söndagar som är så härligt, man behöver inte göra något värt överhuvudtaget utan bara gå runt osminkad och i mjuksbyxor och vara allmänt slappp, hehe .
sen får jag alltid städryck på söndagar också, så jag har både diskat och damsugit.
jag ska seriöst bli hemmafru när jag blir stor!
det skulle vara ganska härligt att bara vara hemma hela dagarna och städa och laga mat och sånt dära!

sen är jag lite smånervös för imorgon kommer simon från skåne till klassen, hihihi !
hoppas att han är snygg ! ;oo
haha

nej nu ska jag inte sitta här längre utan göra något annat värt !


Kommentarer
Postat av: moaa

GRATTIS! Du blev uttagen till min bloggtävling! :D

Kolla in på min blogg, och läs vad du ska göra!



Dags att börja fiska efter röster! :)



Lycka till!

2010-02-28 @ 17:29:16
URL: http://moathemoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0