With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done


jag får börja med att slänga in ett grattis till axl rose som fyller år idag !
fyrtioåtta får jag det till minsann eller fyrtionio ?
han var S-N-Y-G-G-G-G-G-G !

dagen till ära lyckades jag vakna vid sju också ?!
härligt där när man inte kan somna om ...
sen är det ju också så att man kunde varit påväg till stockholm idag för att gå på ris, men det är ju inte jag.
dock så har jag hört att Scandinavian Sleaze & Rock Radio sänder live därifrån, de lär ju ha det ganska partyyyy !
förörigt funderar jag på att tvinga min syster att bli fotad idag också, får se hur det blir med det .
ja, jag får väl se vad som blir av en dag som denna ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0