When my baby goes insane just wanna leave her to walk alone



hellllllllllllllllllllllllllllllllllllo dudes !
jag har inte orkat blogga något förrens nu, men det är ju sånt man får leva med.
även idag vaknade jag strax efter sju, vilket faktiskt kan vara ganska skönt eftersom dagen inte bara springer iväg !
efter ett tag gick jag ner och åt frukost framför tv:n, det är riktigt störande att det inte kommer någon tidning på söndagar alltså för det är inte några vettiga program på söndagsmorgonar!
iallafall så kom farfar sen vid halv tio eller något och så skrev jag åt han, sen har jag inte gjort så mycket mer vettigt, eller jag har faktiskt varit och spelat pingis med syster och pappi, riktigt coolt därva, dock så var jag ganska sämst...
och innan hade vi söndagsparty med våfflor, hah !

imorgon börjar sista veckan innan lovet, det känns faktiskt som den kommer gå ganska fort även om det är både ett matteprov och ett soprov som ska avklaras.
jag har lite ångest över att jag inte har övat något på so:n på hela helgen fastän jag verkligen borde.
men jag har faktiskt lärt mig fatta matten, algebra är ju inte det lättaste men i fredags på genomgången så fastnade det mesta och min kära moder som gick ekonomi på gymnasiet har lärt mig det sista så nu får jag hoppas att det går bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0