When I touch you I feel happy inside


torsdagens skoldag är avklarad !
känns riktigt skönt att det är fredag imorgon och sedan helg !
och sen är det sista hela veckan innan sportlovet, på onsdagen slutar jag elva eftersom jag går emot grupptrycket och ska inte åka skidor utan gå promenad och bowla...
nu känner jag mig helt jävla slut, tänker gå och lägga mig tidigt idag kan jag ju meddela.
sen kan jag ju passa på att klaga lite för det är ju alltid roligt, svenska ord i läxa, inte värt alltså !
jag pratar ju svenska flytande, jag behöver inte lära mig nya ord ...
dock så kan jag vara possitiv och säga att matteprovet vi har tills imorgon är uppsjutet eftersom solweig har varit både sjuk och i stockholm !
thank god alltså, algebra är jävligt svårt ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0