My independence seems to vanish in the haze


vi slutade tolv idag vilket var riktigt skönt !
även om det var riktigt onödigt att ha bild i en halvtimme ?
det är ungefär det jag har tjatat om hela dagen...
alltså hade vi bara intresseval, matte och en halvtimmes bild där vi kollade på en icke-värd film...
när jag kom hem tittade jag på gårdagens avsnitt av house, nu sitter jag här och spelar sönder generation wild, jag menar till och med min käre vän elin som inte lyssnar på crashdïet i vanliga fall tycker den är bra !
sen funderar jag faktiskt på att bege mig ut och springa en sväng medans det är ljust,
dock så har jag ju inte gjort det sen typ oktober så min kondition lär ju inte vara på topp,
plus att det är ganska mycket snö ute, så jag får nog tänka över detdära helt enkelt ...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0