ANDRA ADVENT

Alldeles nyss hemkommen från en helg hos syster i Uppsala, trevlans. Nu ska jag väl packa upp och sådantdära, duscha och försöka att somna tidigt eftersom det blivit lite för lite sömn den senaste tiden. Men tack och lov är det en ganska slapp vecka som jag har framför mig med luciaövningar osv. i skolan, så det blir antagligen nästan läxfritt. Tänkte även visa skorna jag köpte i storstaden, köpte endast dem och en vanlig svart baströja.
mycket finare på menmen, från Din Sko iallafall.

Kommentarer
Postat av: elin

kul att du köper likadana skor som jag har?

2010-12-05 @ 19:36:56
URL: http://elinwiiden.blogg.se/
Postat av: Anonym

skulle precis skriva; kul att du köper likadana skor som elin har? så såg jag elins kommentar, haha

2010-12-05 @ 20:17:26
Postat av: eliin

jag skojade bara dåårå (y

2010-12-06 @ 11:32:32
URL: http://elinwiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0