Du säger att jag skrämde bort dig, men du var ju aldrig här.

Jag minns i julas när syster Malin var lite smått beroende av säg ingenting till mig, då var det jag och Alva som skrattade åt Hur ska det gå. Sedan antar jag att det var Elin som fick över mig, och i somras, 8 juli för att vara exakt såg jag Melissa Horn för första gången. Idag var det andra gången, jag har sagt det förut och säger det igen, hon är så jävla gullig. Gah, man vill typ äta upp henne.

Vädret ville däremot inte vara med oss, så när hon hade spelat klart drog jag hem. Orkade inte stå där i regnet och frysa och bli blöt, det är ändå inte några kända förrens tio, får se om jag åker ner igen då. Just nu känns det inte så, jag tror faktiskt jag klarar mig utan Darin och E-type...

Kommentarer
Postat av: elin

men för att vara ännu mer exakt var det ju den 8 juli..........................

2010-08-29 @ 12:13:30
URL: http://elinwiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0