I've gone from doing simple things in different constellations to alone.

två bilder som verkligen inte hör ihop med varandra, bara för att.

Syster Malin och Pontus har kommit hit, har dåligt samvete som fan för att jag sitter här istället för att umgås med dem. Men det är ändå ingen som hör vad jag säger, så det känns inte så värt. Istället funderar jag på att tvinga Alva att bli fotad, men det känns ju också ganska elakt eftersom hon vill umgås med Malin...
Kanske drar ner och köper något till mig själv och tittar på film istället, men det känns ju bara tragiskt. Imorgon drar vi iallafall till Öland, ser ut som det inte kommer bli speciellt bra väder. Men Öland är Öland, varje år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0