26 AUGUSTI

På torsdagar har vi endast fyra lektioner, men ändå slutar vi inte förrens 14:40. Förstår ni hur onödigt långa raster vi har?! Det hade varit så mycket bättre om vi fick sluta tidigare än att ha 70 minuters lunch...
Vi började dagen med slöjd, min första syslöjdslektion på typ tre år. Jag är överlycklig, haha. Även att fritt broderi kanske inte är min grej. Sedan hade vi även matte, svenska och so.

Nu är det meningen att jag ska skriva klart min engelska uppsats istället för att sitta här, men än så länge är det ingen panik. Därefter blir det mat och dans som vanligt, sista dansen innan det gäller nu alltså. Imorgon slipper vi idrotten och går och testar scenen istället, great.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0